მენეჯერების უმრავლესობამ ლოგოს შეკვეთის დროს, არც იცის რა არის ეს. ზოგიერთი ფიქრობს რომ ლოგო უბრალოდ ლამაზი სურათია, ზოგიერთი კი რომ ლოგო და სასაქონლო ნიშანი ერთი და იგივეა. ბევრი კი ფიქრობს რომ ლოგო უბრალო სიმბოლოა, რომლის დახატვაც თვითონაც შეუძლია.
იმისათვის რომ ვუპასუხოთ კითხვას რისთვის გვჭირდება მაღალხარისხიანი ლოგო, უნდა გავიგოთ მისი კონცეფცია და ფუნქციები.
ლოგო არის ინდივიდუალური შრიფტული წარწერა ან გრაფიკული გამოსახულება, ან მათი კომბინაცია.
ლოგოს მიზანს წარმოადგენს სამიზნე აუდიტორიისთვის კომპანიის იდეის გადაცემა.
ლოგო ქმნის გარკვეულ იმიჯს, ეხმარება სამიზნე აუდიტორიას ადვილად ამოიცნონ პროდუქტი, შეადარონ გარკვეულ ხარისხს, ფირმის რეპუტაციას და სხვა სარეკლამო პარამეტრებს.
ხარისხიანი ლოგო - იმიჯის მნიშვნელოვანი ნაწილია. აღნიშნული ფუნქციების გარდა ასევე ასრულებს საინფორმაციო და ფსიქოლოგიურ ფუნქციებს. ის მიაწვდის მყიდველს ინფორმაციას კომპანიაზე და ქმნის დადებით დამოკიდებულას მის მიმართ.